FOR ALLE BØRN

Hver søndag er der Børnekirke, der begynder ca. kl. 10.45 efter gudstjenestens indledende lovsang.

Børnene er som regel delt i to grupper, fordelt på alder - vi synger sammen, der bliver fortalt bibelhistorier, set en film eller lavet forskellige kreative aktiviteter.

Under gudstjenesten er der også børnepasning for de mindste - så tag bare dine børn med i kirken.

En gang i kvartalet er der børnekirkegudstjeneste med et børnevenligt program, hvor børnene medvirker.

KONTAKT

Flere oplysninger om Børnekirken: Sarah Windfeld, tlf. 20 40 32 62, eller s.windfeld91@gmail.com

Der er også en facebookgruppe for forældrene i børnekirken. Kontakt Sarah, hvis du gerne vil ind i gruppen.

KIRKENS VISION

Vores formål er at vise Kristi kærlighed, så andre inspireres til sammen med os at tilbede Gud.

KONTAKT

Metalbuen 42, 2750 Ballerup